شهید ابــوطـالب پــورعـلی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید ابــوطـالب پــورعـلی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید ابــوطـالب پــورعـلی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام ابوطالب پورعلی از شهدای دانش آموز شهرستان عباس آباد می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : فرخ علی
تاریخ تولد : 1347/01/08
تاریخ شهادت : 1365/03/19
محل تولد : عباس آباد
گلزار شهدای کلارآباد-چارز عباس آباد
نحوه شهادت :اصابت گلوله توپ
محل شهادت : مهران
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

آخرين مطالب

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

خدایا از تو قدرت و قوت می خواهم که مرا در میدان نبرد ، همچون کوه استوار سازی که بتوانم مانند امام علی (ع) در جنگ خیبر و بدر بر دشمن بتازم و آنها را یکی پس از دیگری به گورستان بفرستم .

آری یکبار دیگر ، تاریخ تشیع صحنه دیگر گرفت و قابلیان ، هابیلیان را حمله ورشدند ودر این میان هابلیان مانند لاله ها، پرپرشدند و هر لاله ای که بر زمین می افتاد ، لاله دیگر با قامتی استوارتر وبا عزمی راسختر سر از خاک بیرون می آورد ، این حرکت ، مرگ سرخی که همان شهادت در راه خداست در بردارد .

 این جوانمردان از انصاراباعبدالله الحسین (ع) هستند که اینگونه می درخشند ، اکنون برای چندمین بار خداوند باری تعالی ، به من توفیق داد تا به دیار عاشقان شهادت یعنی به میدان آزمایش حق علیه باطل بروم ، آری این بار در خون ... غوطه ور شدن است .

پدر ومادر عزیزم مدرسه برای من سنگر مقدسی است ولی سنگر جبهه های جنگ امروز برای من مهم تر و مقدس تر است بنابراین تصمیم گرفتم مبارزه کفر جهانی را بر مبارزه سنگر علم ودانش ترجیح دهم وبه فرمان امام به سوی جبهه های حق علیه باطل بشتابم.

میثم میثم
۲۱ مرداد ۹۵ ، ۰۶:۱۳ موافقين ۰ مخالفين ۰ ۰ نظر